Back on track

Kommentera
God kväll!
 
Igår var jag på Actic och lekte av mig lite, varför vara på ett gym när man kan vara på två!? ;) Ben/ rumpa fick sig en omgång. Trevligt gym som jag trivdes på med bra utbud och ytor av fria vikter samt maskiner. Något jag dock blev lite konfundersam över var att jag tog rätt rejält mkt mer i vikter i dessa maskiner än de på friskis och båda maskinerna är angivna i kg, hur kan det komma sig? Nu snackar vi typ 40 kg skillnad i ex benpressen... Imorgonbitti 6,30 har jag ett spinningpass där inbokat. Fredagsfys före fredagsmys, som kommer ske i underbara Västervik hos svärföräldrarna. :)
 
Imorse drog jag och lillsyrran av ett överkroppspass på Friskis, det känns skönt att jag börjar komma tillbaka på rätt spår igen och suget har återvänt! Som sagt, motivation kommer inte av sig själv, du måste skapa den! På med ett par snygga träningskläder (kan verka ytligt, men det kan faktiskt hjälpa till :) och ge dig iväg samt beröm dig själv, alla steg i rätt riktning är rätt. :) Satsa på att vara den bästa variationen av dig själv!
 
Bildresultat för actic
 
Grymt god middag ikväll - picnicbog med rotfrukter och massa färska kryddor som stått i ugnen i 2 timmar med potatis till. GUDOMLIGT! 
 
Lunchen var det inte heller något fel på ;) Varmrökt lax, potatis & sallad. Enkelt, smidigt och gott :)
 
Nu ska jag tillägna kvällen åt plugg innan Riktiga karlar på tvn, är det något ni följer? Om inte, kolla på det - jag kan garantera både ett och två skratt.

Trevlig kväll,
Kramar Nathalie